helpdesk

Helpdesk – to pierwsza linia pomocy przy wszelkich problemach IT. Jeśli sprzęt czy oprogramowanie odmawia posłuszeństwa, do tutaj należy kierować pierwsze kroki. 

w trosce
o twój biznes

Helpdesk w i-ht realizowany jest na 3 poziomach wsparcia: 

1 . Pierwsza Linia Wsparcia (L1), czyli przyjęcie zgłoszenia od użytkownika i udzielenie informacji mogących problem rozwiązać „od ręki”. W i-ht kontakt z L1 możliwy jest za pomocą: 

    • Telefonu 
    • E-mail-a
    • Aplikacji Teams 
    • Portalu zgłoszeniowego 

          2. Druga Linia Wsparcia (L2)to pracownicy, do których przekazywane są bardziej złożone tematy. L2 działa najczęściej w terenie, w sposób zaplanowany i skoordynowany. 

          3. Trzecia Linia Wsparcia (L3)to część Helpdesku odpowiedzialna za złożone problemy wymagające szczególnie specjalistycznej wiedzy. Działania L3 muszą być planowane z wyprzedzeniem, dlatego jeżeli problem zaistnieje najlepiej zgłosić go od razu i zyskać na czasie. 

          I-ht oferuje kontakt z L1 w godzinach 8:00-18:00 w dni robocze, oraz możliwość eskalacji do managera projektu w pozostałych godzinach.

          Tak wyglądają nasze procedury

          uwaga!

          Dostęp do usługi helpdesk’u jest darmowy przy podpisaniu standardowej umowy. Wówczas rozliczany jest czas pracy pracowników poświęcony na rozwiązanie problemu. 

          Chcesz wiedzieć więcej? Poproś o kontakt handlowca!

          Napisz lub zadzwoń do naszego działu handlowego: