Jaką wartość ma dla nas natychmiastowa wiedza o awarii systemów IT? A wiedza o pozwalająca uprzedzić takie wydarzenia?
Możemy monitorować na bieżąco stan wielu kluczowych elementów systemów IT, takich jak nagłe skoki użycia procesora, aktywność portów na switchach w nieodpowiednich porach, zużycie pojemności dysków i wiele innych aspektów. Informacje te dostarczone do administratorów w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem są w stanie bardzo często zapobiec awariom lub zatrzymaniom pracy firmy. Często można podjąć działania znacznie wcześniej i usunąć awarię, zanim doprowadzi ona do strat finansowych.
Film pochodzi z oficjalnej strony grafana.com
Dobrze skonfigurowany monitoring pozwala na reagowanie zanim incydent stanie się awarią. Dla firm, które opierają swoją pracę o systemy informatyczne jest to bardzo często kwestia być albo nie być.
Kontakt
HELPDESK
+48 12 307 47 87
servicedesk@i-ht.pl
DZIAŁ HANDLOWY
+48 12 307 05 75
biuro@i-ht.pl
Zobacz nas na mediach społecznościowych!