Jak dużą wartością jest wiedzieć o awarii zanim pracownicy pojawią się w pracy? Albo nawet mieć możliwość przewidzenia niedostępności serwerów w przypadku braku miejsca na dysku? Przy dobrej konfiguracji i dzięki naszemu wsparciu możemy wyprzedzić awarie i w niektórych przypadkach usunąć ją zanim wpłynie ona na Twój biznes.
Zaawansowane narzędzia do monitoringu sieciowego mogą powiadomić Twój dział wsparcia o bardzo wielu elementach kluczowych dla działania systemów, takich jak kończące się miejsce na dysku, brak wystarczającej ilości pamięci RAM, czy oczywiście niedostępność usług i serwisów.
fot. miro.medium.com Kliknij, aby powiększyć
Monitorowane mogą być wszystkie urządzenia sieciowe, usługi i serwisy, a powiadomienia mogą docierać do Ciebie lub do Twojego działu wsparcia za pomocą maila lub sms.
Chcesz wiedzieć więcej – skontaktuj się z nami.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby móc zapewnić najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie na naszą stronę i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.
Ściśle konieczne pliki cookie powinny być włączone cały czas, aby umożliwić zapisywanie preferencji dotyczących plików cookie.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.