wsparcie

Prowadzimy wsparcie IT na najwyższym poziomie, dobieramy rozwiązanie dedykowane pod klienta i zapewniamy całościową opieką nad stanem infrastruktury. 

Oferujemy kompleksową gamę usług IT, dobierz odpowiednie pakiety do swoich potrzeb.

Każdy z pakietów może być wdrożony w Twojej firmie, niezależnie od obecnego stanu infrastruktury i posiadanych zasobów IT.  

Czy kiedy zakładałeś firmę to chciałeś zajmować się jej działalnością, czy martwić się o to jakie licencje i komputer wybrać dla swoich pracowników? Usługa kompleksowej obsługi IT może zdjąć Ciebie właśnie ten obowiązek.  

Helpdesk – to pierwsza linia pomocy przy wszelkich problemach IT. Jeśli sprzęt czy oprogramowanie odmawia posłuszeństwa, do tutaj należy kierować pierwsze kroki. 

Z każdym rokiem zwiększa się ilość niebezpieczeństw w sieci. Powszechna cyfryzacja tym bardziej naraża firmy na ryzyko strat finansowych spowodowanych nie tylko przestojem w pracy firmy przy problemach sieciowych, ale także znacznie poważniejszych jak dostęp osób niepowołanych do zasobów firmy.

Jaką wartość ma dla nas natychmiastowa wiedza o awarii systemów IT? A wiedza o pozwalająca uprzedzić takie wydarzenia?

Ok, awaria się zdarzyła. Co dalej? Wyciągamy wnioski. 

Są dwa rodzaje firm, te które robią kopie bezpieczeństwa i te, które będą. 

wsparcie

Prowadzimy wsparcie IT na najwyższym poziomie, dobieramy rozwiązanie dedykowane pod klienta i zapewniamy całościową opieką nad stanem infrastruktury. 

Oferujemy kompleksową gamę usług IT, dobierz odpowiednie pakiety do swoich potrzeb.

Każdy z pakietów może być wdrożony w Twojej firmie, niezależnie od obecnego stanu infrastruktury i posiadanych zasobów IT.  

Czy kiedy zakładałeś firmę to chciałeś zajmować się jej działalnością, czy martwić się o to jakie licencje i komputer wybrać dla swoich pracowników? Usługa kompleksowej obsługi IT może zdjąć Ciebie właśnie ten obowiązek.  

Helpdesk – to pierwsza linia pomocy przy wszelkich problemach IT. Jeśli sprzęt czy oprogramowanie odmawia posłuszeństwa, do tutaj należy kierować pierwsze kroki. 

Z każdym rokiem zwiększa się ilość niebezpieczeństw w sieci. Powszechna cyfryzacja tym bardziej naraża firmy na ryzyko strat finansowych spowodowanych nie tylko przestojem w pracy firmy przy problemach sieciowych, ale także znacznie poważniejszych jak dostęp osób niepowołanych do zasobów firmy.

Jaką wartość ma dla nas natychmiastowa wiedza o awarii systemów IT? A wiedza o pozwalająca uprzedzić takie wydarzenia?

Ok, awaria się zdarzyła. Co dalej? Wyciągamy wnioski. 

Są dwa rodzaje firm, te które robią kopie bezpieczeństwa i te, które będą. 

Kontakt

Zobacz nas na mediach społecznościowych!