Prowadzimy wsparcie IT na najwyższym poziomie, dobieramy rozwiązanie dedykowane pod klienta i zapewniamy całościową opieką nad stanem infrastruktury.
Każdy z pakietów może być wdrożony w Twojej firmie, niezależnie od obecnego stanu infrastruktury i posiadanych zasobów IT.
Czy kiedy zakładałeś firmę to chciałeś zajmować się jej działalnością, czy martwić się o to jakie licencje i komputer wybrać dla swoich pracowników? Usługa kompleksowej obsługi IT może zdjąć z Ciebie właśnie ten obowiązek.
Helpdesk – to pierwsza linia pomocy przy wszelkich problemach IT. Jeśli sprzęt czy oprogramowanie odmawia posłuszeństwa, do tutaj należy kierować pierwsze kroki.
Z każdym rokiem zwiększa się ilość niebezpieczeństw w sieci. Powszechna cyfryzacja tym bardziej naraża firmy na ryzyko strat finansowych spowodowanych nie tylko przestojem w pracy firmy przy problemach sieciowych, ale także znacznie poważniejszych jak dostęp osób niepowołanych do zasobów firmy.
Jaką wartość ma dla nas natychmiastowa wiedza o awarii systemów IT? A wiedza o pozwalająca uprzedzić takie wydarzenia?
Ok, awaria się zdarzyła. Co dalej? Wyciągamy wnioski.
Są dwa rodzaje firm, te które robią kopie bezpieczeństwa i te, które będą.
Kontakt
HELPDESK
+48 12 307 47 87
servicedesk@i-ht.pl
DZIAŁ HANDLOWY
+48 12 307 05 75
biuro@i-ht.pl
Zobacz nas na mediach społecznościowych!
Ta strona korzysta z plików cookie, aby móc zapewnić najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie na naszą stronę i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.
Ściśle konieczne pliki cookie powinny być włączone cały czas, aby umożliwić zapisywanie preferencji dotyczących plików cookie.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.