Ok, awaria się zdarzyła. Co dalej? Wyciągamy wnioski.
Każde urządzenie sieciowe czy serwerowe klasy biznesowej posiada zapis czynności, które wykonuje – dziennik zdarzeń tak zwany log. Analiza logów pozawala bardzo często na wykrycie przyczyn awarii i wyciągnięcie wniosków jak zapobiec im w przyszłości. Logi jednak są stosunkowo ulotne, urządzenia zazwyczaj nie przechowują zapisów z dłuższego okresu czasu, więc porównanie stanów np. sprzed tygodnia – może być niemożliwe. Dlatego odpowiednie przechowywanie logów, jest tak istotne. Nasza oferta daje możliwość zbierania zapisów z urządzeń i magazynowania ich w bezpiecznej lokalizacji, co pozwala na późniejsze analizy.
Kliknij, aby powiększyć.
Każde urządzenie sieciowe czy serwerowe klasy biznesowej posiada zapis czynności, które wykonuje – dziennik zdarzeń tak zwany log. Analiza logów pozawala bardzo często na wykrycie przyczyn awarii i wyciągnięcie wniosków jak zapobiec im w przyszłości.
Logi jednak są stosunkowo ulotne, urządzenia zazwyczaj nie przechowują zapisów z dłuższego okresu czasu, więc porównanie stanów np. sprzed tygodnia – może być niemożliwe. Dlatego odpowiednie przechowywanie logów, jest tak istotne.
Nasza oferta daje możliwość zbierania zapisów z urządzeń i magazynowania ich w bezpiecznej lokalizacji, co pozwala na późniejsze analizy.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby móc zapewnić najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie na naszą stronę i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.
Ściśle konieczne pliki cookie powinny być włączone cały czas, aby umożliwić zapisywanie preferencji dotyczących plików cookie.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.