Helpdesk – to pierwsza linia pomocy przy wszelkich problemach IT. Jeśli sprzęt czy oprogramowanie odmawia posłuszeństwa, to tutaj należy kierować pierwsze kroki.
8:00-18:00 od poniedziałku do piątku
+48 12 307 47 87
servicedesk@i-ht.pl
Portal zgłoszeniowy: https://helpdesk.i-ht.pl
Teraz również na Microsoft Teams!
Aplikacje wsparcia zdalnego:
Teamviewer Quick Support
Teamviewer Host
Helpdesk w i-ht realizowany jest na 3 poziomach wsparcia:
1 . Pierwsza Linia Wsparcia (L1), czyli przyjęcie zgłoszenia od użytkownika i udzielenie informacji mogących problem rozwiązać „od ręki”. W i-ht kontakt z L1 możliwy jest za pomocą:
2. Druga Linia Wsparcia (L2), to pracownicy, do których przekazywane są bardziej złożone tematy. L2 działa najczęściej w terenie, w sposób zaplanowanyi skoordynowany.
3. Trzecia Linia Wsparcia (L3), to część Helpdesku odpowiedzialna za złożone problemy wymagające szczególnie specjalistycznej wiedzy. Działania L3 muszą być planowane z wyprzedzeniem, dlatego jeżeli problem zaistnieje najlepiej zgłosić go od razu i zyskać na czasie.
I-ht oferuje kontakt z L1 w godzinach 8:00-18:00 w dni robocze, oraz możliwość eskalacji do managera projektu w pozostałych godzinach.
Dostęp do usługi helpdesk’u jest darmowy przy podpisaniu standardowej umowy. Wówczas rozliczany jest czas pracy pracowników poświęcony na rozwiązanie problemu.
Chcesz wiedzieć więcej? Poproś o kontakt handlowca!
Napisz lub zadzwoń do naszego działu handlowego:
2. Druga Linia Wsparcia (L2), to pracownicy, do których przekazywane są bardziej złożone tematy. L2 działa najczęściej w terenie, w sposób zaplanowany i skoordynowany.
Kliknij, aby powiększyć.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby móc zapewnić najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie na naszą stronę i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.
Ściśle konieczne pliki cookie powinny być włączone cały czas, aby umożliwić zapisywanie preferencji dotyczących plików cookie.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.